Актуализирана информация
Щедрост и съпричастност заля социалните мрежи на 1 декември 2020. Сякаш напук на кризата, на Kовид 19 пандемията и на физическата дистанция, която си наложихме, в деня на #ЩедриятВторник хиляди хора си размениха мили думи и дариха 226 489 лева за благотворителни каузи на двете дарителски платформи DMSbg.com и Платформата.bg за определените от нас две „щедри седмици“ (27 ноември – 11 декември). Още 10 000 лева са обещаните от фирми, които "осиновиха" каузи и започнаха кампании сред служителите си.
Под лозунга "Дари за кауза, която ти е на сърце" застанаха активисти, популярни личности, организации и компании. Кампанията на Фондация BCause, която е официален партньор за България на движението #GivingTuesday, подкрепиха с лични видео обръщения две млади и обичани актриси - Силвия Петкова и Йоанна Темелкова.
През 2020 година Фондация BCause организира Акселератор #ЩедриятВторник за организации, които са активни, но с ограничени възможности да направят кампании сами. След конкурс и обучение по набиране на средства, 11 организации започнаха дарителски кампании в Платформата.бг и DMSbg.com. За две седмици те събраха 51 641 лева и кампаниите продължават.
Организациите бяха подкрепени с малки суми за реклама във фейсбук, а техните маркетинг усилия получиха помощ от ПР и маркетинг експерти, които работиха про боно. Кампании "осиновиха" Ideas Bulgaria и APRA. Благодарим на Елена Матеева, Радина Ралчева, Даниел Киряков, Мариана Петкова, Диляна Стоянова, Мадлен Янева, Кристина Домозетова.
По повод #ЩедриятВторник компании създадоха фирмени дарителски страници в Платформата.бг, обърнаха се с призив към своите служители да направят дарения и лично дариха за благотворителни каузи - Телелинк, GVC Services Bulgaria, Ubisoft Sofia, MFG, DXC и Paysafe.
Благодарим за устойчивото партньорство на генералния спонсор на кампанията TICK 42 и на медиите, които прегърнаха идеята на #ЩедриятВторник - БНТ, БТВ и БТВ радио, Програма Хоризонт на БНР, Стара Загора, БНР Пловдив, Дарик Нюз, ARTVIBE, Майко Мила, НОВА телевизия, Bloomberg TV и БГ Радио.
Кампанията бе разпространена и с помощта на Българския дарителски форум, БДВО, Американската търговска камара в България, Българския форум на бизнес лидерите, Британско българската бизнес асоциация, WWF.
Като официален партньор за България на движението #GivingTuesday Фондация BCause се включи в обмена на послания между над 100 държави по света. Клипът на кампанията на български език бе излъчен в предването на живо, излъчвано от САЩ. Обръщението, записано от Диана Стойкова на площада пред Народното събрание в София, достигна до милиони хора, обединени от духа на щедростта.
Всички дарителски кампании са отворени до края на декември. Щедростта продължава!