На 29 ноември социалните мрежи бяха заляти от щедрост и доброта за българските организации. Неправителствени организации от най-различни сфери: социални, здравни, защита на животни, образователни се отличиха със знака на щедрото сърце, благодариха на дарителите си и потърсиха нови за новите си проекти.
За две седмици бяха набрани 67 522 лв. и то в неблагоприятните условия на инфлация и нарастваща несигурност.
Само за един ден - 29 ноември - специалния ден, в който празнувахме щедростта, сме събрали 20 101 лева в Платформата.бг , DMSbg.com и по другите начини за даряване към участващите организации.
Зад слогана "Дари за кауза, която ти е на сърце" застанаха известни личности, които дадоха силен онлайн тласък на добрите каузи.
Благодарим на Йоанна Темелкова, Алек Алексиев, Михаил Дюзев, Чефо (Стефан Попов), Елена Замяркова, Ива Екимова, Диана Любенова, Петя Дикова и Жени Марчева.
Всички наши партньори, които отразиха инициативата също имат безценен принос към кампанията: bTV, Метро Реклама, Dentsu, НПО портал, Майко Мила, Yettel и Говори Интернет.
Организирахме и Акселератор 3 по проект "Информиране, ангажиране, успех", в който се включиха 11 организации. Те се обучиха да създават свои дарителски кампании в Платформата.бг и DMSbg.com, както и как да ги популяризират с помощта на ментори. Щедростта за тях се засилва, проектите ще набират дарения до началото на следващата година!
Благодарим им, че са много любознателни и апетитът им за нови и креативни начини да набират средства идва с активно планиране и много работа.
С хаштаг #ЩедриятВторник получихме стотици публикации и снимки, които ни уверяват, че обединението в подкрепа на важни за обществото каузи е не само възможно, но и тази година си имаше официален дрескод.
Всички медии, които превърнаха сутринта на 29.11 в трибуна на Щедрият Вторник ни вдъхнаха вярата, че ще успеем да достигнем до по-широка аудитория и го направихме.
Благодарим ви, БНТ, Bloomberg TV, БНР и bTV.
А НДК превърна вечерта в празник на светлината, като озари сградата си с цветовете на българското знаме - цветовете на логото на Giving Tuesday/Щедрият вторник у нас.
Показахме, че заедно можем да постигаме високи резултати. Тази година в инициативата се включиха 22 организации от цялата страна.
За всички тях празникът идва в края на нелека година, с много работа и предизвикателства. Желаем им успешна коледна кампания и ви приканваме да продължите да подкрепяте добрите каузи, защото всеки принос е ценен.
Дарителските кампании са отворени до края на декември.